Sevgi Sözləri

Ocak 29, 2017

Zövqünüzü oxşayacaq Sevgi Sözləri..Hamısı Superdi..Oxuyub seçdiyim Sevgi Sözlərini sizlərlə paylaşıram.Ümid edirəm sizin də zövqünüzcə olar..

Bəzən Sevmək yalnızca gözləməkdir..Unutmağa çalışdıqca adını Əzbərləməkdir...


Ümid Heç bitməyən Bahar fəslidir..Qarda yağar fırtına da olar,ama yenə Bahar gələr güllər açar...

Mənim Sənin üçün darıxdığım qədər Darıxma. canın yanar, nəfəsin kəsilər,ürəyin dözməz..

Yanında qızınacağın biri vardırsa Üşümək Gözəldir..

Dəyər verdiyiniz qədər qarşılıq görmürsüzsə, yalnış insana dəyər verirsiz.Unutmuyun artıq dəyər başı yerə əyər...

Kaş ki, Dünyada təkcə Sən və Mən olsaq..Sən Mənə məcbur,Mən Sənə...

Səni Qısqanmağa başladığım gündən bəri yaxşı deyiləm...

Sevdiyin qədər Sevilərsən deyən Şairə səslənirəm:Çox xəyal qurmusan ay şair..

Səninlə qurduğum Xəyalları, başqasıyla yaşayacaq qədər Cəsur deyiləm..

Şair haqlıydı.Mənim sənə verəcək çox şeyim yoxdur əslində:
+Çay var içirsənsə
+Mən var Sevirsənsə
+Yol var gedirsənsə

Özünə yeni bir yol açmaq üçün, bəzi insanların üstündən xətt çəkməlisən.Həyatın qanunu budur...

HƏYATIN ƏN KƏDƏRLi ANI:Sevdiyin insanın buna dəymədiyini gördüyün andır.VƏ ƏN BÖYÜK iTKin ona Sərf etdiyin Zamandır...

Nə qazandın bilmirəm,amma ümid edirəm məni itirdiyinə dəymişdir...

Ardı olacaq..Bizi izləməyə davam edin.

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook